Mand

Nederlandse Klantenservice🇳🇱

–10% NU MET DE CODE RDA10

Restitutiebeleid

Verstoring van het coronavirus

Nu het coronavirus zich over Europa verspreidt, nemen overheden en bedrijven maatregelen om een nieuwe uitbraak te voorkomen. Wij willen u informeren over de maatregelen die vervoerders hebben genomen met betrekking tot de status van hun leveringsdiensten.

Onze orderpickers worden geconfronteerd met dezelfde beperkingen (kinderopvang, verlof) als de rest van ons in het licht van het virus. Vertragingen in de levering en de verwerking van uw klachten zijn de komende weken te verwachten.

LEVERINGSINFORMATIE

Alle bestellingen worden binnen 24 tot 48 uur voorbereid en verzonden door onze teams (met uitzondering van weekenden en feestdagen)

Alle-pyjamas levert in de volgende geografische gebieden: EUROPA, CANADA, DOM TOM.

Voor elke geplaatste bestelling ontvangt u een bevestigingsmail en vervolgens een tweede e-mail met uw verzendbevestiging inclusief het volgnummer van uw bestelling.

In drukke periodes kan de voorbereiding van de bestelling 72 uur of 3 werkdagen duren.

De keuze van de vervoerder en de prijs kunnen variëren naargelang het gewicht, de hoeveelheid, de beschikbaarheid van de producten en de hoeveelheid van het mandje, evenals het land van verzending.

ONZE VERZENDMETHODEN

– Per Colissimo (levering aan huis, afhaalpunt, postkantoor, 14 tot 24 werkdagen)

Sommige bestellingen kunnen aan meerdere leveranciers gekoppeld zijn, de artikelen worden dan apart verzonden.

LEVERINGSKOSTEN

De bezorgkosten voor een bestelling van minder dan 40€ bedragen 3,90€ en boven dit bedrag komen de bezorgkosten te vervallen. Alle-pyjamas behoudt zich het recht voor deze kosten op korte termijn te wijzigen of te laten vervallen. Deze wijziging vereist geen waarschuwing aan de klanten van de site.

In geen geval kan een derde aanspraak maken op terugbetaling van de op het moment van aankoop geldende leveringskosten. De informatie over de leveringskosten staat op elk moment bovenaan elke pagina van de site, alsook bij de bevestiging van de bestelling.

TERUGBETALINGSBELEID

Ons terugbetalingsbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds u uw bestelling heeft ontvangen, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:

* Cadeaubonnen

Voor een retourzending moet u ons een kassabon of een bewijs van aankoop voorleggen.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling zal worden gegeven: (indien van toepassing)

* Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.

* Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Ondeugdelijk ontvangen artikel(en)

Als uw bestelling geheel of gedeeltelijk defect aan u wordt geleverd, kunt u recht hebben op teruggave of terugbetaling van het/de betreffende artikel(en). Stuur ons hiervoor een bericht naar het volgende e-mailadres: contact@alle-pyjamas.nl, inclusief betalingsbewijs (bijvoorbeeld een screenshot van de bevestigingsmail die u bij uw bestelling hebt ontvangen) en een foto van de betreffende artikelen. Geef in het bericht ook aan of u de defecte artikelen teruggestuurd of terugbetaald wilt hebben.

Annulering van de bestelling (indien van toepassing)

De meeste bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Als u uw bestelling om welke reden dan ook wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar contact@alle-pyjamas.nl.

Het overgrote deel van de artikelen in voorraad wordt binnen 24 uur verwerkt en/of verzonden, het is noodzakelijk dat u gedurende deze tijd contact met ons opneemt, zodat wij kunnen proberen uw bestelling te annuleren voordat deze wordt verwerkt en/of verzonden.

Geen enkel verzoek om uw bestelling te annuleren kan in overweging worden genomen als deze al is verwerkt.

Vervanging en tegoedbon (indien van toepassing)

1. Ruil uw artikel voor een andere maat / kleur.

Ruilen is alleen mogelijk voor dezelfde maat en/of kleur van hetzelfde model. Ruilen voor een ander product is strikt verboden. Wij raden u aan uw oorspronkelijke artikel terug te sturen voor terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.

2. Terugbetaling en vouchers

Standaard is de terugbetalingsmethode creditnota’s.

Als u een terugbetaling wenst op de voor uw aankoop gebruikte betaalmethode, moet u ons per e-mail op de hoogte brengen via contact@alle-pyjamas.nl. Voor bestellingen die worden geruild of artikelen die worden geretourneerd/omgeruild vanwege een fabrieksfout, worden geen herstockeringskosten in rekening gebracht. De kosten worden toegepast op de oorspronkelijke bestelling en het saldo wordt terugbetaald.

Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting) wordt terugbetaald.

Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en worden niet terugbetaald.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over onze beslissing om je verzoek goed of af te keuren.

Als je verzoek wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode gezet, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, aangezien er een vertraging kan optreden voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je na al deze stappen nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@alle-pyjamas.nl.

Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar contact@alle-pyjamas.nl

Geschenken

Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop is aangemerkt als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt een cadeaubon naar je toegestuurd.

Als het artikel op het moment van aankoop niet als geschenk werd aangemerkt, of als de gever het artikel eerst wilde ontvangen en het later aan jou wilde geven, sturen we een terugbetaling naar de gever en weten zij dat je het artikel hebt teruggestuurd.

Verzending

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten om je artikel terug te sturen. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die nodig is om je omgeruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan 75€ verzendt, moet u overwegen een bezorgdienst te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een bezorgingsverzekering kunt afsluiten. Wij garanderen niet dat wij het door u geretourneerde artikel zullen ontvangen.

10% Korting op de hele winkel !

Word lid van onze VIP-klantenlijst en profiteer van onze exclusieve aanbiedingen, promoties en privéverkopen en ontvang uw welkomstgeschenk.